ISO 9001

Bij Nibag staat kwaliteit centraal in alles wat we doen. Om onze klanten de hoogste standaarden te garanderen, werken we volgens de richtlijnen van ISO 9001. Dit internationaal erkende kwaliteitsmanagementsysteem helpt ons om onze processen continu te verbeteren en ervoor te zorgen dat we altijd voldoen aan de verwachtingen van onze klanten.

ISO 9001

ISO 9001 vormt de ruggengraat van ons kwaliteitsmanagementsysteem. Het is meer dan een certificering; het is een onderdeel van onze bedrijfsfilosofie. Door het implementeren van ISO 9001, zorgen we ervoor dat onze processen gestroomlijnd zijn, risico's effectief beheerd worden en we voortdurend streven naar verbetering.

 

Onze toewijzing aan kwaliteit en klanttevredenheid

Tevreden medewerkers en tevreden klanten staan centraal in onze bedrijfsvoering en dragen bij aan de kwaliteit van onze dienstverlening. Onze omgang met klanten is vastgelegd in ons klantenbeleid. Door dit te borgen kunnen wij onze klanten de kwaliteit garanderen die wij hen beloven. Daarnaast vinden wij het belangrijk om op een goede en respectvolle manier met onze klanten om te gaan. Om te kijken of de klanten dit zo ook ervaren, houden wij met regelmaat klanttevredenheidsonderzoeken. Ook heeft de klant de mogelijkheid tot inspraak op de te leveren dienst. Dit is geregeld in de offertes.

Wij blijven als organisatie ook constant in ontwikkeling. Onze medewerkers zijn op de hoogte van alle nieuwe ontwikkelingen in het werkveld. Daarnaast zorgen wij voor een aangename en veilige werkplek. Bijvoorbeeld door enkel gebruik te maken van gecertificeerde hulpmiddelen (bijvoorbeeld ladders die van een CE keurmerk voorzien zijn), of het optimaliseren van werkplekken (zit-sta bureaus). Wij blijven kritisch naar onszelf kijken en bieden ruimte voor verbetering.

Onze ISO 9001-certificering
IP240704LH1-056
IP240704LH1-056