De slider is niet ingesteld bij de opties. Stel deze nu in

Janna helpt!

12 januari 2018

Een huis (ver)kopen is een unieke en vaak spannende ervaring! Tijdens het (ver)koopproces doet u een beroep op zowel uw ratio alsmede uw gevoel. Aan de ene kant gaat het om heel veel geld en strenge voorwaarden. En aan de andere kant geeft het kopen van een woning u positieve energie, waarbij de woning u comfort biedt op allerlei vlakken. Dit gold ook voor Janna, onze Erkend Deskundige die nog niet zo lang geleden zelf een huis kocht.

Gezien het niet vanzelfsprekend is dat iedereen een dak boven het hoofd heeft, doet Janna nu een beroep op uw ratio en uw gevoel middels onze campagne ‘Janna helpt!’.

Rationeel gezien bent u namelijk verplicht om een ‘definitief energielabel’ te regelen bij verkoop (of verhuur) van uw woning. Hierbij opgemerkt dat de kosten hiervan in geen verhouding staan tot de algehele kosten van uw woning (nog geen € 5 versus een gemiddelde koopsom in Nederland van ruim € 250.000). Zodoende dachten wij u de mogelijkheid te bieden om Janna € 15 te betalen voor een definitief energielabel. Hiervan doneren wij dan € 10 aan een goed doel dat bijdraagt aan het bieden van duurzame huisvesting, daar waar het niet vanzelfsprekend is. Hopelijk maken vele tientjes het verschil en kunnen wij namens Janna een substantieel bedrag overmaken naar een nog nader vast te stellen goed doel, waarbij het verduurzamen van huisvesting en de leefbaarheid centraal staan.

U helpt Janna ook door dit bericht te ‘sharen’ en te ‘liken’ via social media. Hoe meer mensen ervan weten, hoe hoger de bijdrage aan het goede doel. De campagne ‘Janna helpt’ loopt tenminste tot december 2018. Voelt u ervoor om Janna te helpen? Via onze website houden we u op de hoogte!

Mocht u losstaand van een definitief energielabel geïnteresseerd zijn in een bijdrage aan het goede doel, laat dan uw contactgegevens achter bij Janna (j.donkers@nibag.nl).

Bij voorbaat dank, mede namens Janna!

Vanuit onze visie bouwen wij elke dag, met en voor elkaar, aan een waardevolle toekomst. Met de campagne ‘Janna helpt’ willen we invulling geven aan onze kijk op ‘maatschappelijk verantwoord ondernemen (MVO)’.

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Terug naar overzicht