DIRECTIEVOERDER BOUWPROJECT


Uren: 16 uur


Opleiding: hbo


Locatie: Utrecht

Voor het UMC zijn wij op zoek naar een interim Directievoerder WKZ Programma.

Dit betreft een detacheringsopdracht, ZZP'ers die willen meedoen met deze aanbieding kunnen zich op detacheringsbasis via ons laten aanbieden.

WAT GA JE DOEN?

Als directievoerder ligt er een uitdagend project voor je klaar. In jouw rol zorg jij er voor dat het nieuwbouw/verbouwingsproject 'WKZ-programma' door de aannemer-installateurs (in afstemming met UMC Utrecht) goed wordt voorbereid, begeleid, gecoördineerd en afgerond.
In jouw rol heb de dagelijkse leiding in de bewaking, en voor zover nodig, aansturing van het team van uitvoerende partijen en leveranciers. Dit doe je in nauwe afstemming met de aannemer-installateur en met de toezichthouder, betrokken technische clusters en vertegenwoordigers van de interne opdrachtgever aan de zijde van het UMC Utrecht.

Tot je taken behoren:
  • bepalen uitvoeringsgerichte aanpak van de directievoering & toezicht tijdens de uitvoering;
  • bewaken uitvoering in tijd, geld, kwaliteit, informatie en organisatie (TGKIO) en de borging daarvan in overleg met de projectmanager en het tijdig signaleren van (mogelijke) afwijkingen en advisering en implementatie van bijsturingsmaatregelen;
  • coördinatie van controle UO stukken (kwaliteit/maakbaarheid) en de vaststelling daarvan in overleg met de technisch manager, engineers en beherende clusters;
  • (laten) organiseren van efficiënte en effectieve overlegvormen en verslaglegging/borging tijdens voorbereidings- uitvoering- en opleveringsfase;
  • verantwoordelijk voor de opnames, oplevering en met de technisch manager de overdracht aan de opdrachtgever, klanten/gebruikers en beheerafdelingen;
  • bewaking en controle commissioning, technische metingen en certificeringen en de technische afronding (documentatie, revisie, BIM) door aannemers;
verantwoordelijk voor de tijdige en correcte afsluiting en overdracht van de deel-uitvoeringsfases;
  • periodiek rapporteren over voortgang beheersaspecten (TGKIO) aan de projectmanager en eventueel ondersteunen van de projectmanager in de regiegroep;
  • verantwoordelijk voor de signaleren van behoefte inzet van door UMC Utrecht in te zetten derden (ontwerppartners, adviseurs, inspecties);
  • signaleren bij technisch manager van tijdige inzet/beschikbaarheid van engineers en beheerde clusters, enerzijds om de beheerbaarheid van het ontwerp te toetsen (technisch, organisatorisch, financieel) anderzijds om de overdracht naar de beheerfase zo soepel mogelijk te laten verlopen.

WAT NEEM JIJ MEE?

  • Je hebt een afgeronde opleiding op minimaal HBO-niveau (in een technische richting);
  • Je hebt een aantal jaren werkervaring in een soortgelijke functie;
  • Kennis van contractvormen, contractuele zaken, UAV, DNR en regelgeving.
  • Ervaren dossierhouder en -borger van een omvangrijk project;
  • Snel en efficiënt kennis kunnen nemen van contractstukken (o.a. TO);
  • Ervaring bewaking, onderhandeling en afwikkeling meer- en minderwerken.

WAT KRIJG JIJ?

De opdracht biedt jou uitdagend, betekenisvol en afwisselend werk binnen een maatschappelijk bewuste organisatie, je draagt bij aan de kwaliteit en betaalbaarheid van de zorg in relatie tot het vastgoed. Je komt te werken in een leuk team waarin je samen optrekt en kennis deelt. Wij bieden een prettige, moderne werkomgeving met mogelijkheden om op afstand te werken.

OVER DE OPDRACHTGEVER

De scope van het project is de realisatie van de vernieuwings- en uitbreidingsopgave op de Eenheid Intensieve Zorg (EIZ) en het Geboortecentrum (GC) van het WKZ. De omvang van de renovatieopgave betreft 4.300 m2 BVO. De nieuwbouwopgave betreft 1.700 m2 BVO. De techniekruimtes en de balkons zitten daarnaast ook in de opgave. De uitvoering van de opdracht vindt plaats in een ziekenhuis in bedrijf, in de nabijheid van een zorg-kritische omgeving zoals Intensive Care Units voor kinderen en neonaten, alsook operatiekamers, MRI's en verpleegafdelingen.

MEER WETEN?

Wil je meer weten of heb je vragen over de vacature? Neem dan contact op met onze HR Recruiter.

Thijs Holtkamp
06 29581610
t.holtkamp@nibag.nl

Solliciteer direct >

PROFESSIONALS

Aangenaam, wij zijn Nibag Professionals. Wij zijn een aparte werkmaatschappij van Nibag Groep en richten ons op de tijdelijke, flexibele of vaste invulling van personeel, zowel bij de klanten van Nibag Groep als bij andere diverse opdrachtgevers in het publieke en sociale domein.



Wij houden ons bezig met bemiddeling. Dit doen wij voor externe partijen/klanten, maar ook nemen wij een stukje interne werving voor de Nibag Groep op ons. Onze externe klanten bieden wij diverse personele oplossingen aan op maat.

Lees meer >