KWARTIERMAKER COMMUNICATIE


Uren: 24 - 36 uur


Opleiding: hbo


Locatie: Hattem

Voor de gemeente Hattem zijn wij op zoek naar een kwartiermaker communicatie.

WAT GA JE DOEN?

Concreet houdt de opdracht in:

  • Je brengt de behoeften op het gebied van communicatie van verschillende belanghebbenden in kaart. Denk hierbij aan het college, bestuur en medewerkers. De doelstellingen en kernwaarden van de organisatie staan hierbij centraal. Aan de hand daarvan stel je een plan op voor de gewenste samenstelling van het team.
  • Je positioneert het team Communicatie als volwaardige eenheid en helpt dit ook op te bouwen;
  • Samen met de HR adviseur werk je aan het opstellen/herschrijven van de functieprofielen binnen het team;
  • Je maakt samen met betrokkenen een keuze in communicatieprioriteiten.

WAT NEEM JIJ MEE?

  • Je hebt een afgeronde hbo- of wo-opleiding met minimaal 5 jaar werkervaring als communicatieprofessional;
  • Je hebt aantoonbare ervaring als leidinggevende aan communicatie professionals in een ambitieuze politiek-bestuurlijke omgeving bij een gemeente;
  • Je hebt ervaring met het versterken van teams en verandermanagement in een dynamische werkomgeving;
  • Je bent een stevige gesprekspartner, sparringpartner en adviseur voor de directie, B&W en andere betrokkenen;
  • Je weet verbindingen te leggen dwars door de organisatie heen met als doel communicatie van toegevoegde waarde te laten zijn voor de gehele organisatie.

WAT KRIJG JIJ?

  • Een uitdagende opdracht van 13 mei tot en met 12 september 2024 met optie tot verlenging;
  • Een uurtarief gebaseerd op jouw ervaring & kennis, maximaal €105;
  • Een uitdagende opdracht bij een maatschappelijke organisatie.

OVER DE OPDRACHTGEVER

De gemeente Hattem is een compacte organisatie, volop in ontwikkeling. De organisatie is verdeeld in 4 ketens, met daarin samen sturende teams. De verschillende teams werken samen aan diverse opgaves en thema's. Hierdoor ligt de verantwoordelijkheid laag binnen de organisatie en zijn de lijnen kort. De directie bestaat uit een organisatieontwikkelaar en de gemeentesecretaris. In een team werk je samen met talentvolle collega's, ieder met een eigen achtergrond en ambitie. Diversiteit en inclusiviteit vinden we heel belangrijk. Bij ons is er ruimte voor iedereen.

We vinden het belangrijk dat onze medewerkers goed in hun vel zitten en het naar hun zin hebben. Je wordt gestimuleerd je kwaliteiten en talenten te ontwikkelen zoals jij voor ogen hebt. Zo bouw je niet alleen mee aan onze mooie stad, maar ook aan je eigen toekomst. Daarnaast vinden we een goede balans tussen je werk en je privéleven belangrijk. De organisatie kent een informele organisatiecultuur. Samenwerken, verbeteren, duidelijkheid en vertrouwen zijn onze kernwaarden.

MEER WETEN?

Wil je meer weten of heb je vragen over de vacature? Neem dan contact op met onze HR Recruiter.

Thijs Holtkamp
06 29581610
t.holtkamp@nibag.nl

Solliciteer direct >

PROFESSIONALS

Aangenaam, wij zijn Nibag Professionals. Wij zijn een aparte werkmaatschappij van Nibag Groep en richten ons op de tijdelijke, flexibele of vaste invulling van personeel, zowel bij de klanten van Nibag Groep als bij andere diverse opdrachtgevers in het publieke en sociale domein.



Wij houden ons bezig met bemiddeling. Dit doen wij voor externe partijen/klanten, maar ook nemen wij een stukje interne werving voor de Nibag Groep op ons. Onze externe klanten bieden wij diverse personele oplossingen aan op maat.

Lees meer >