ADVISEUR VERDUURZAMING MAATSCHAPPELIJK VASTGOED (OSS)


Locatie: Oss


Uren: 32-40


Opleiding: hbo/wo

DE WERKDAG VAN EEN ADVISEUR DUMAVA

Als adviseur DuMaVa help je onze klanten met advies bij het verduurzamen van maatschappelijk vastgoed. Je vertaalt een klantvraag naar een concrete verduurzamingsoplossingen, vaak door te denken in verschillende scenario's of mogelijke installatieconcepten. Uiteraard is het kostenaspect ook van belang in het uiteindelijk advies. De output richting de klant is een adviesrapportage waarin je in duidelijke en compacte bewoording hebt aangegeven welke analyse je hebt gemaakt en welke maatregelen in aanmerking komen voor subsidie. Daarbij is de praktische en financiële haalbaarheid ook meegenomen.

Omdat het om specifieke vraagstukken gaat die altijd anders zijn is het belangrijk dat je creatief bent en concreet oplossingsgericht kunt denken. De richtlijnen van de DuMaVa subsidie zijn de kaders waarbinnen je advies is opgebouwd. Je bent in deze rol zelfstandig aan het werk en maakt daarbij waar nodig gebruik van je interne sparringpartner(s).

De vestiging van Nibag in Oss of Hengelo wordt jouw standplaats, maar je kunt indien nodig ook werken bij andere vestigingen van Nibag. Vanuit huis werken is bespreekbaar.

WAT JE DOET IN EEN NOTENDOP:

• Geheel zelfstandig uitvoeren van verduurzamingsadviezen;
• Zelf de vertaalslag maken van klantvraag naar eindrapportage;
• Managen van de klantverwachting;
• Intern de samenwerking opzoeken met je sparringpartner(s) waar nodig.
• Sturen op de uitgangspunten van een opdracht, waaronder de voorgecalculeerde uren.

WIE ZOEKEN WIJ?

• Je hebt hbo/wo werk- en denkniveau, minimaal een afgeronde hbo-opleiding;
• Je hebt ervaring als adviseur utiliteitsbouw;
• Je hebt een commerciële instelling en bent in staat om klantrelaties te onderhouden;
• Je hebt technische kennis van bouwkunde, installaties en energie;
• Je bent in het bezit van het certificaat EP-U en hebt minimaal enkele jaren ervaring in de uitvoering.

WIE BEN JIJ?

• Je hebt een helikopterview, waardoor je hoofdzaken van bijzaken weet te onderscheiden en prioriteiten kunt stellen;
• Je kunt projecten naar tevredenheid zelfstandig uitvoeren;
• Je kunt de klantverwachting managen;
• Je hebt een 'hands on' mentaliteit en bent een 'recht door zee' type;
• Je bent gedreven, resultaatgericht, zelfstandig, initiatiefrijk, praktisch en besluitvaardig.

ONZE MENTALITEIT

Wij willen ertoe doen. Een merkbaar verschil maken. Met elkaar en voor elkaar. We zijn ondernemend, veelzijdig en persoonlijk. We zijn trots op wat we doen en op de positieve impact die wij hebben op het geluk van mensen.

WAT JE KUNT VERWACHTEN

Aangenaam werken, wonen en leven vinden wij ook belangrijk voor onze collega's. Goede secundaire arbeidsvoorwaarden vinden wij daarom vanzelfsprekend. Daarnaast zijn wij een open, informele organisatie, waarbij humor op de werkvloer erg belangrijk is. Wij zijn geen familiebedrijf, maar zo voelt het wel.

AANGENAAM

Alle nieuwe collega's krijgen bij Nibag een warm welkom, zodat jij je zo goed en snel mogelijk thuis voelt bij ons. Op je eerste werkdag word je door een collega ontvangen, die je tijdens jouw eerste weken wegwijs maakt binnen Nibag.

PERSOONLIJKE ONTWIKKELING

Dankzij ons bedrijfsgroeitraject heb je jouw persoonlijke ontwikkeling bij Nibag in eigen handen. Wil je jezelf nog verder ontwikkelen? Dan bieden wij die mogelijkheden! Denk aan cursussen om je leiderschapskwaliteiten te ontwikkelen of je verder te verdiepen in een van onze andere dienstlijnen.

Solliciteer direct >

GOEDE ARBEIDSVOORWAARDEN

Denk hierbij aan een marktconform salaris en een Nibag auto, maar ook een telefoon én computer/laptop van de zaak. Daarnaast krijg je een pensioensregeling en een winstdelingsregeling.

NAAST JE WERK

Ook naast je werk is er bij Nibag genoeg te doen. Veel initiatieven komen vanuit collega's zelf en de activiteiten zijn daarom ook erg divers, maar altijd vrijwillig. Zo is er jaarlijks een bedrijfsweekend met alle vestigingen.

JA, IK WIL DEZE BAAN

Ons bedrijf is gebouwd voor de toekomst! Bouw jij met ons mee? Mail dan je cv en motivatie naar werken@nibag.nl t.a.v. Christiane de Bok. Je kunt haar ook telefonisch bereiken op: 06 29 58 16 57.

Solliciteer direct >

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

SOLLICITATIEPROCEDURE

1. Stuur jouw sollicitatie!

2. We gaan in gesprek

3. Afname persoonlijkheidsanalyse

4. Afstemmen van de arbeidsvoorwaarden

5. Ondertekenen van het contract - Gefeliciteerd!

6. Welkom bij Nibag!