MEDEWERKER/OPZICHTER DAGELIJKS ONDERHOUD


Uren: 32-36 uur

Opleiding: MBO (bouwtechnische achtergrond)


Locatie: Almelo

Voor Woningstichting Sint Joseph in Almelo zijn wij op zoek naar, ter ondersteuning van haar team dagelijks- en reparatieonderhoud, een ervaren medewerker/opzichter voor 32 tot 36 uur per week. In deze functie ben je, samen met je twee collega's van het team dagelijks onderhoud, onder andere verantwoordelijk voor het afhandelen van reparatieverzoeken, schadegevallen en het opheffen van individuele gebreken aan woningen. Het team bestaat naast jou uit twee collega's op kantoor en vier vakmannen. Daarnaast wordt nauw samengewerkt met onze Frontoffice en het team planmatig onderhoud.

Woningstichting Sint Joseph te Almelo is een middelgrote woningstichting met ongeveer 4.900 wooneenheden in haar beheer. Naast woningen verhuurt en beheert Sint Joseph garages, parkeerplaatsen, kantoorpanden en winkelruimten. Sint Joseph wil betaalbare en goede woningen bieden aan mensen in de gemeente Almelo.

DE WERKZAAMHEDEN

  • Je behandelt en beoordeelt reparatieverzoeken van de huurders. Hiervoor heb je contact met huurders en ga je indien nodig de situatie zelf bekijken. Je stuurt eigen vakman of een aannemer aan;
  • Je zorgt ervoor dat de huurder weet wat d status van afhankelijk van zijn reparatie is en wanneer de uitvoering plaatsvindt;
  • Je voert steekproefsgewijs controle uit op het werk van aannemers;
  • Je handelt facturen af;
  • Je bent verantwoordelijk voor het legionella beheer;
  • Je ondersteunt, indien nodig, je teamgenoten met de planning van onze vakmannen en behandeling van ZAV en WMO aanvragen.

JIJ BENT

Als medewerker dagelijks onderhoud:
  • Heb je enige jaren ervaring in een vergelijkbare functie;
  • Heb je affiniteit met bouwtechniek en beschik je over een bouwtechnische opleiding op MBO niveau;
  • Ben je in het bezit van een VCA certificaat;
  • Ben je flexibel, gedreven en professioneel;
  • Kun je werken in een soms hectische omgeving;
  • Kun je snel schakelen en weet je op piekmomenten de rust te bewaren;
  • Ben je een teamspeler;
  • Zie je deze functie en de taken als een mooie uitdaging voor jezelf;
  • Heb je affiniteit met de doelgroep van een wonigcorporatie;
  • Heb jij van nature een positieve klantbenadering;
  • Stel je de juiste vragen aan klanten en vraag je door om behoefte van de klant scherp te krijgen;
  • Durf je grenzen aan te geven in wat wel en wat niet kan en kun je dit de klant ook uitleggen.

AANBOD

De functie is in schaal G ingeschaald en betreft een van 32-36 uur.

Solliciteer direct >

MEER WETEN?

Wil je meer weten of heb je vragen over de vacature? Neem dan contact op met onze HR recruiter.

Mariska Drenth
06 10 31 63 95
m.drenth@nibag.nl

Solliciteer direct >

PROFESSIONALS

Aangenaam, wij zijn Nibag Professionals. Wij zijn een aparte werkmaatschappij van Nibag Groep en richten ons op de tijdelijke, flexibele of vaste invulling van personeel, zowel bij de klanten van Nibag Groep als bij andere diverse opdrachtgevers in het publieke en sociale domein.



Wij houden ons bezig met bemiddeling. Dit doen wij voor externe partijen/klanten, maar ook nemen wij een stukje interne werving voor de Nibag Groep op ons. Onze externe klanten bieden wij diverse personele oplossingen aan op maat.

Lees meer >