COÖRDINATOR STORINGEN EN ONDERHOUD


Uren: 32-40 uur


Opleiding: hbo


Locatie: Enschede

FUNCTIEPROFIEL

Ben jij op zoek naar een baan waarbij je niet stil hoeft te zitten? En ben jij op zoek naar een baan binnen een leuk familie bedrijf? Zoek dan niet verder!
Voor onze facilitaire afdeling op ons hoofdkantoor in Enschede, zijn we op zoek naar een coördinator storingen en onderhoud voor onze tankstations, brandstofdepot en laadpleinen.

WIE BEN JIJ?

  • Je beschikt over HBO werk- en denkniveau.
  • Je hebt een hands-on mentaliteit.
  • Je hebt uitstekende administratieve vaardigheden.
  • Je bent proactief.
  • Je hebt affiniteit met CRM systemen.
  • Je beschikt over technische ervaring en hebt affiniteit met techniek.
  • Je bent gestructureerd en gedisciplineerd.
  • Je werkt planmatig en bent communicatief sterk.
  • Je bent doortastend, besluitvaardig en doelgericht.

WAT GA JE DOEN VOOR DE TANKSTATIONS/LAADPLEINEN EN ONS BRANDSTOFDEPOT?

  • Het aannemen en uitzetten van allerhande storingen en onderhoudswerkzaamheden van onze tankstations en laadpleinen
  • Het inplannen van onze monteurs en het plannen van externe partijen ten aanzien van storing – en onderhoudswerkzaamheden.
  • Het periodiek inkopen van materialen en facilitaire diensten.
  • Registratie, opvolging en de administratieve afhandeling van storingen en onderhoudswerkzaamheden.
  • Opstellen van werkbonnen.
  • Jaarlijks inkopen van facilitaire diensten.
  • Administratieve en operationele taken ten aanzien van ons brandstof depot, denk hierbij aan registratie tankwagens, toezicht op het naleven van de veiligheidsvoorschriften op het brandstof depot en coördinatie omtrent inkomende en uitgaande goederen.
  • Inkopen van materialen en facilitaire diensten.
  • Administratieve en operationele taken, hierbij kan gedacht worden aan: het lossen van schepen, voor de bevoorrading van ons depot, de registratie van tankwagens en chauffeurs die brandstof komen laden voor onze tankstations, het toezicht op het naleven van de veiligheidsvoorschriften en het coördineren van inkomende en uitgaande goederen.

WAT BIEDEN WIJ JOU?

  • Een leuke en veelzijdige functie, binnen een jong en dynamisch team.
  • Werken in een ambitieus en gezond familiebedrijf, met korte lijnen en een informele sfeer.
  • Een werkweek van 32-40 uur.
  • Goede pensioenregeling.
  • De ruimte om werk gerelateerde trainingen & opleidingen te volgen.
  • Een markconform salaris.
  • Een jaarcontract met uitzicht op vast.

WIE ZIJN WIJ?

Het familiebedrijf is opgericht in 1931 en kent een rijke historie waarin al meerdere transities hebben plaatsgevonden. Ooit gestart met de handel in kolen en turf en later de handel in vloeibare verwarmingsbrandstof. In de jaren zestig is de handel in vloeibare brandstoffen aangevangen. Meer en meer zullen alternatieve/duurzame brandstoffen en energiedragers onderdeel zijn van het dienstenpakket teneinde van een vermindering van de CO? footprint te bewerkstelligen. Een belangrijke opdracht voor AVIA Weghorst voor de komende jaren is: aanvullende en vervangende businessmodellen te ontwikkelen die tegemoetkomen aan de behoefte van de maatschappij.
AVIA Weghorst is onderdeel van de coöperatie AVIA Nederland, welke onderdeel uitmaakt van het internationale netwerk AVIA International. AVIA Weghorst belevert ruim 135 stations in Noord, Oost en Midden-Nederland. Naast de tankstations richt AVIA Weghorst zich op het leveren van brandstoffen en smeermiddelen bij bedrijven met thuistankinstallaties in de landbouw, transport, weg- en waterbouw. Concrete nieuwe concepten zijn gelanceerd de afgelopen jaren, waaronder ons eigen retailconcept "HUSH". Daarnaast staat AVIA Weghorst in de markt als AVIA Volt, waarmee laadvoorzieningen voor het groeiende elektrische wagenpark worden gerealiseerd.

Solliciteer direct >

MEER WETEN?

Wil je meer weten en/ of heb je vragen over de vacature? Neem dan contact op met Mariska Drenth.

Mariska Drenth
06 10 31 63 95
m.drenth@nibag.nl

Solliciteer direct >

PROFESSIONALS

Aangenaam, wij zijn Nibag Professionals. Wij zijn een aparte werkmaatschappij van Nibag Groep en richten ons op de tijdelijke, flexibele of vaste invulling van personeel, zowel bij de klanten van Nibag Groep als bij andere diverse opdrachtgevers in het publieke en sociale domein.



Wij houden ons bezig met bemiddeling. Dit doen wij voor externe partijen/klanten, maar ook nemen wij een stukje interne werving voor de Nibag Groep op ons. Onze externe klanten bieden wij diverse personele oplossingen aan op maat.

Lees meer >