(JUNIOR) MARKETING & COMMUNICATIEMEDEWERKER


Locatie: Oss


Uren: 32-40


Opleiding: Marketing en Communicatie

DE WERKDAG VAN EEN MARKETING & COMMUNICATIEMEDEWERKER BIJ NIBAG

Nibag heeft een kleine en gezellige Marketing & Communicatieafdeling, die nog volop in ontwikkeling is. Het huidige marketingteam bestaat uit twee personen, waarvan jij er een zal gaan vervangen. De Marketing en Communicatie afdeling is verantwoordelijk voor de gehele marketing en communicatie binnen Nibag. Hierdoor is geen dag hetzelfde. Het ene moment sta je met onze P&O-adviseur op een beurs waarvoor jij alle communicatie uitingen hebt geregeld. Het andere moment schrijf je klantenreferenties en zorg je voor bijpassend beeldmateriaal. De functie van Marketing & Communicatiemedewerker is een brede functie, waarbij je veel vrijheid en vertrouwen krijgt.
Heb jij nog ludieke acties voor onze marketingafdeling? Kom maar op! (Bijna) niets is te gek!

Je werkzaamheden zullen o.a. bestaan uit:
  • Vormgeven, bewerken en plaatsen van social mediaberichten en video's;
  • Het schrijven en plaatsen van vacatureteksten en nieuwsberichten op interne – en externe wervingskanalen;
  • Het organiseren en bijwonen van evenementen en beurzen;
  • Het maken en onderhouden van een contentplanning;
  • Het ontwerpen van drukwerk (zoals bijvoorbeeld kaarten en flyers);
  • Het ontwikkelen en uitvoeren van marketingcampagnes en (online) advertenties;
  • Het mee uitbouwen van de Nibag Academie, onze opleidings– en ontwikkelingsplatform
  • Het creëren van bekendheid rondom het (werkgevers)merk Nibag.

WIE ZOEKEN WIJ?

  • Je heb een minimaal een relevante mbo of hbo opleiding afgerond of je hebt een aantal jaar relevante werkervaring;
  • Je beheerst de Nederlandse taal goed;
  • Je bent minimaal 32 uur per week beschikbaar.
  • Je hebt bij ons een streepje voor wanneer je ervaring hebt met Adobe Photoshop en Indesign.

WIE BEN JIJ?

  • Je bent creatief en hebt gevoel voor humor;
  • Je bent niet bang om je mening te geven;
  • Je bent proactief en zelfstandig;
  • Je kan goed plannen;
  • Je bent nauwkeurig, zonder perfectionist te willen zijn;
  • Je bent een kei in schrijven.

NIBAG, AANGENAAM

Wij zijn ervan overtuigd dat aangenaam werken, wonen en leven mensen gelukkiger maakt. Dit doen we door waarde toe te voegen aan vastgoed. Als gepassioneerde en gedreven regisseurs met een focus op slim verduurzamen, integraal beheer en centrale vastgoed sturing. Wil jij hier graag onderdeel van uitmaken? Kom dan kennismaken!

WAT JE KUNT VERWACHTEN

Aangenaam werken, wonen en leven vinden wij ook belangrijk voor onze collega's. Goede secundaire arbeidsvoorwaarden vinden wij daarom vanzelfsprekend. Daarnaast zijn wij een open, informele organisatie, waarbij humor op de werkvloer erg belangrijk is. Wij zijn geen familiebedrijf, maar zo voelt het wel.

AANGENAAM

Alle nieuwe collega's krijgen bij Nibag een warm welkom, zodat jij je zo goed en snel mogelijk thuis voelt bij ons. Op je eerste werkdag word je door een collega ontvangen, die je tijdens jouw eerste weken wegwijs maakt binnen Nibag.



PERSOONLIJKE ONTWIKKELING

Dankzij ons bedrijfsgroeitraject heb je jouw persoonlijke ontwikkeling bij Nibag in eigen handen. Wil je jezelf nog verder ontwikkelen? Dan bieden wij die mogelijkheden! Denk aan cursussen om je leiderschapskwaliteiten te ontwikkelen of je verder te verdiepen in jouw vak.

GOEDE ARBEIDSVOORWAARDEN

Denk hierbij aan een marktconform salaris en reiskostenvergoeding, maar ook een telefoon én computer/laptop van de zaak. Daarnaast is er iedere dag een gezamenlijke lunch en krijg je een pensioensregeling en een winstdelingsregeling. Op vrijdagen verzorgt Nibag friet en snacks en een vrijdagmiddagborrel. Gezelligheid vinden wij belangrijk!

NAAST JE WERK

Ook naast je werk is er bij Nibag genoeg te doen. Veel initiatieven komen vanuit collega's zelf en de activiteiten zijn daarom ook erg divers, maar altijd vrijwillig. Zo is er jaarlijks een bedrijfsweekend met alle vestigingen.

JA, IK WIL DEZE BAAN

Mail dan je cv en motivatie naar werken@nibag.nl t.a.v. Christiane de Bok. Je kunt haar ook telefonisch bereiken op: 06 29 58 16 57. Voor inhoudelijke vragen over de vacature kun je contact opnemen met Ilse Hermkens-van Lith: i.v.lith@nibag.nl of 088 99 600 900.

Solliciteer direct >

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

MEDEWERKER AAN HET WOORD: ILSE HERMKENS

15 november 2022

Hoe het werken is op de marketingafdeling? Lees dan het hele interview met Ilse.

Lees meer >

SOLLICITATIEPROCEDURE

1. Stuur jouw sollicitatie!

2. We gaan in gesprek

3. Afname persoonlijkheidsanalyse

4. Afstemmen van de arbeidsvoorwaarden

5. Ondertekenen van het contract - Gefeliciteerd!

6. Welkom bij Nibag!