ISO 9001

De ISO 9001 is een internationale norm voor kwaliteitsmanagement en is gericht op de kwaliteit van diensten, voortdurende ontwikkeling van de organisatie en tevredenheid van klanten en medewerkers.

WAT WIJ DOEN

Bekijk hier onze MVO-jaaroverzichten >

Tevreden medewerkers en tevreden klanten staan centraal in onze bedrijfsvoering en dragen bij aan de kwaliteit van onze dienstverlening. Onze omgang met klanten is vastgelegd in ons klantenbeleid. Door dit te borgen kunnen wij onze klanten de kwaliteit garanderen die wij hen beloven. Daarnaast vinden wij het belangrijk om op een goede en respectvolle manier met onze klanten om te gaan. Om te kijken of de klanten dit zo ook ervaren, houden wij met regelmaat klanttevredenheidsonderzoeken. Ook heeft de klant de mogelijkheid tot inspraak op de te leveren dienst. Dit is geregeld in de offertes.

Wij blijven als organisatie ook constant in ontwikkeling. Onze medewerkers zijn op de hoogte van alle nieuwe ontwikkelingen in het werkveld. Daarnaast zorgen wij voor een aangename en veilige werkplek. Bijvoorbeeld door enkel gebruik te maken van gecertificeerde hulpmiddelen (bijvoorbeeld ladders die van een CE keurmerk voorzien zijn), of het optimaliseren van werkplekken (zit-sta bureaus). Wij blijven kritisch naar onszelf kijken en bieden ruimte voor verbetering.

HALFJAARLIJKSE BIJEENKOMST

Tijdens onze halfjaarlijkse bijeenkomsten komen al onze medewerkers van verschillende vestigingen samen. Dit is een mooie gelegenheid om inzichten met elkaar te delen en de plannen voor de toekomst te bespreken.

STRATEGIESESSIE PEELRANDWONEN

Tijdens een strategiesessie gaan we met de klant in gesprek over ontwikkelingen in de markt, maar ook onderwerpen zoals duurzaamheid. Daarbij kijken we naar de toekomst. De strategiesessies leveren vaak inspirerende inzichten voor zowel ons als de klant.