TEAMLEIDER BEDRIJFSBUREAU


Uren: 32-36 uur


Opleiding: hbo


Locatie: Enschede

WAT GA JE DOEN?

Omschrijf jij je als (toekomstige) Teamleider Bedrijfsbureau als doorpakker, besluitvaardig, coachend en integer? Ben jij sociaal, empathisch en krijgen je collega's het gevoel bij jou dat je altijd bereikbaar bent voor het team? Loop jij daarnaast warm voor de RGS-gedachte en wil jij een bijdrage leveren aan het ontwikkelen van duurzaamheids-, energie- en milieubeleid van het vastgoed binnen een woningcorporatie? Dan ben jij misschien wel de Teamleider Bedrijfsbureau die wij zoeken!

In deze functie van Teamleider Bedrijfsbureau ben je samen met jouw team verantwoordelijk voor het opstellen van de jaarplannen en begroting van verduurzaming. Daarnaast speelt het team een belangrijke rol in de standaardisatie van de vastgoedkwaliteit en de aanbestedingsprocessen. Je vormt hiermee de basis van onze kwaliteit. In deze functie geef je integraal leiding aan een team van 12 medewerkers, waaronder Bedrijfsbureau Coördinatoren Vastgoed, Projectorganisatoren Onderhoud, Accountmanager VVE, Contractbeheerder en Procesondersteuners. Jij bent verantwoordelijk voor aansturing, doorontwikkeling, coaching en motivering van het team. Het team staat, jij geeft vorm en richting op een coachende wijze om het team naar een hoger niveau te tillen.

Je zoekt met het team naar de meest optimale werkwijze op lange termijn, waarbij er efficiënt én met goede kwaliteit gewerkt wordt. Ook kijk je naar kostenbesparingen. Je zorgt ervoor dat het relevante databeheer op orde is en blijft. Je kijkt steeds naar verdere optimalisaties binnen de organisatie. Je bouwt een netwerk van interne en externe belanghebbenden op en onderhoudt deze. Je zorgt voor de afstemming en samenwerking binnen het netwerk van stakeholders. Jij fungeert als sparringpartner op o.a. gebied van vastgoedonderhoud, VVE-beheer en energiemonitoring. Als Teamleider Bedrijfsbureau stimuleer je het nemen van initiatief tot innovatie op onderhoudswerkterrein en valt de voortgang van de verbeteringen onder jouw verantwoordelijkheid.

Verder ben je verantwoordelijk voor de meerjarenbegroting en onderhoudsbegroting op het gebied van de verduurzaming. Je zorgt ervoor dat deze binnen de gestelde termijnen en budgetten worden opgesteld en uitgevoerd, dit in afstemming met de Coördinator Bedrijfsbureau. Je bent medeverantwoordelijk voor de ontwikkeling van beleid en strategie en levert vanuit het eigen vakgebied een bijdrage. Naast de verdere professionalisering van het contractonderhoud, ben je ook verantwoordelijk voor verdere ontwikkeling van de RGS-gedachte.

Samen met de Teamleider Onderhoud en Teamleider Vastgoedontwikkeling, Projecten en Verkoop & BOG ben je nauw betrokken bij het ontwikkelen en bewaken van de processen en standaardisaties. Jij valt hiërarchisch onder de Manager Vastgoed en levert proactief de juiste managementinformatie aan.

WIE ZOEKEN WIJ?

• Je beschikt over minimaal HBO werk- en denkniveau, bij voorkeur richting Bouwkunde of Vastgoed aangevuld met een bedrijfskundige-, management- of veranderkundige opleiding;
• Je hebt oog en oor voor de kwaliteiten en de ontwikkeling van mensen;
• Je hebt strategisch inzicht en vaardigheden en bent daarmee een ervaren, inspirerende en coachende leider;
• Je hebt kennis van onderzoeksmethodieken, vastgoedmanagement en ervaring met relevante wet- en regelgeving;
• Je hebt commercieel inzicht en ervaring met onderhandelen.

WAT BIEDEN WIJ JOU?

Wij bieden jou een uitdagende functie in een prettige organisatie en afdeling, die volop in ontwikkeling is. De beloning is gebaseerd op de CAO Woondiensten.

WAAR GA JE WERKEN?

Jij gaat werken bij De Woonplaats. Een woningcorporatie die een thuis biedt aan meer dan 30.000 mensen. Vooral in de gemeenten Aalten, Oost Gelre, Winterswijk en Enschede, het gebied waar De Woonplaats zich thuis voelt. Met 225 medewerkers zetten zij zich in voor haar huurders.
Een thuis is voor De Woonplaats een goede en betaalbare woning. In een buurt waar je fijn woont en leeft. Zij kijkt daarom verder dan alleen woningen. En daarin wordt ook geïnvesteerd. Hoe? Zij zijn gek op innovatie, maar houden in alles rekening met de impact op de maatschappij. Dat betekent vooruitdenken, slim beslissen en tegelijkertijd lef hebben. Het zit in haar DNA.
De Woonplaats heeft ook in 2021 en 2022 het keurmerk voor Beste Werkgevers (World-class Workplace) ontvangen. Zij scoren als werkgever bovengemiddeld op werkgeverschap, organisatietrots, organisatierichting, waardering, werktrots en het benutten van talent.
De mensen waar zij het voor doen, staan op de eerste plaats. Dat zijn de huurders van nu, maar ook de huurders van de toekomst. Woningen moeten daar steeds bij blijven passen. Daarom wordt er continu vernieuwt en verduurzaamt. Met onderhoud, renovatie, sloop, nieuwbouw en verkoop.

Dit allemaal doet De Woonplaats niet alleen. Vaak werken ze samen met andere organisaties. Dan betekenen en bereiken zij meer. Dat is goed voor de woningen, maar nog belangrijker voor de huurders.

Voor meer informatie over De Woonplaats kijk op: www.dewoonplaats.nl

SOLLICITEREN?

Nibag Professionals is door De Woonplaats gevraagd te ondersteunen bij de werving- en selectieprocedure voor de functie van Teamleider Bedrijfsbureau. Reageren op deze functie kan uiterlijk tot 15 september 2022.

Solliciteer direct >

MEER WETEN?

Wil je meer weten of heb je vragen over de vacature? Neem dan contact op met Semanur Boz, Consultant HR/Recruitment.

Semanur Boz
06 10 03 35 90
s.boz@nibag.nl

Solliciteer direct >

PROFESSIONALS

Aangenaam, wij zijn Nibag Professionals. Wij zijn een aparte werkmaatschappij van Nibag Groep en richten ons op de tijdelijke, flexibele of vaste invulling van personeel, zowel bij de klanten van Nibag Groep als bij andere diverse opdrachtgevers in het publieke en sociale domein.



Wij houden ons bezig met bemiddeling. Dit doen wij voor externe partijen/klanten, maar ook nemen wij een stukje interne werving voor de Nibag Groep op ons. Onze externe klanten bieden wij diverse personele oplossingen aan op maat.

Lees meer >