TEAMLEIDER ONDERHOUD


Uren: 32-36 uur


Opleiding: hbo


Locatie: Enschede

WAT GA JE DOEN?

Omschrijf jij je als (toekomstige) Teamleider Onderhoud als doorpakker, besluitvaardig, coachend en integer? Ben jij een echte verbinder en heb jij aandacht voor de persoon? Krijgen je collega's het gevoel bij jou dat je altijd bereikbaar bent voor het team?
Zie je het als een uitdaging om bij te dragen aan het opstellen en realiseren van de (meer jaren) onderhoudsbegroting van zowel planmatig als niet planmatig onderhoud binnen een woningcorporatie met een grote ambitie tot verduurzamen van het bestaande vastgoed? Dan ben jij misschien wel de Teamleider Onderhoud die wij zoeken!

In deze functie van Teamleider Onderhoud ben je verantwoordelijk voor de aansturing van het team Onderhoud en de realisatie van de jaarplannen en de onderhoudsbegroting. Jij geeft vorm en leiding aan het team Onderhoud voor zowel het planmatig als niet planmatig onderhoud(, waaronder het mutatie- en dagelijks onderhoud) van het bestaand bezit.

In deze functie geef je integraal leiding aan een team van 22 personen, waaronder de Bouwkundig Coördinator, Vastgoedregisseurs, Toezichthouders, Opzichters NPO en Medewerker Procesondersteuner DO. Jij bent verantwoordelijk voor de realisatie van de benodigde kwalitatieve en kwantitatieve bezetting, de gewenste cultuur en de samenwerking binnen het team. Het team staat, jij geeft vorm en richting op een coachende wijze om het team naar een hoger niveau te tillen.

Naast het coachend leiderschap ben je nauw betrokken bij de (verdere) ontwikkeling van het onderhoudsbeleid van het vastgoed. Jij bent op een analyserende, adviserende en sturende wijze actief bij de implementatie en realisatie van verschillende onderhoudsvraagstukken.
Je bouwt een netwerk van interne en externe belanghebbenden op en onderhoudt deze. Je zorgt voor de afstemming en samenwerking binnen het netwerk van stakeholders.

Jouw takenpakket bestaat verder uit het opstellen van de meerjarenbegroting en onderhoudsbegroting van zowel planmatig als niet planmatig onderhoud. Je zorgt ervoor dat deze binnen de gestelde termijnen en budgetten uitgevoerd worden. Jij ziet toe op het aanbesteden en bent verantwoordelijk voor de uitvoering van opdrachtverlening.
Je zorgt ervoor dat het planmatig en niet planmatig onderhoud ontwikkeld en uitgevoerd wordt conform vernieuwend opdrachtgeverschap.

Je bent medeverantwoordelijk voor de ontwikkeling van beleid en strategie en levert vanuit het eigen vakgebied een bijdrage. Samen met de Teamleider Bedrijfsbureau en Teamleider Vastgoedontwikkeling, Projecten en Verkoop & BOG ben je nauw betrokken bij het ontwikkelen en bewaken van de processen en standaardisaties. Jij valt hiërarchisch onder de Manager Vastgoed en levert proactief de juiste managementinformatie aan.


WIE ZOEKEN WIJ?

• Je beschikt over minimaal HBO werk- en denkniveau, bij voorkeur richting Bouwkunde of Vastgoed aangevuld met een bedrijfskundige-, management- of veranderkundige opleiding;
• Je hebt oog en oor voor de kwaliteiten en de ontwikkeling van mensen;
• Je hebt strategisch inzicht en vaardigheden en bent daarmee een ervaren, inspirerende en coachende leider;
• Je hebt kennis van onderzoeksmethodieken, vastgoedmanagement en ervaring met relevante wet- en regelgeving;
• Je hebt commercieel inzicht en ervaring met onderhandelen.

WAT BIEDEN WIJ JOU?

Wij bieden jou een uitdagende functie in een prettige organisatie en afdeling, die volop in ontwikkeling is. De beloning van deze functie is gebaseerd op de CAO Woondiensten.

WAAR GA JE WERKEN?

Jij gaat werken bij De Woonplaats. Een woningcorporatie die een thuis biedt aan meer dan 30.000 mensen. Vooral in de gemeenten Aalten, Oost Gelre, Winterswijk en Enschede, het gebied waar De Woonplaats zich thuis voelt. Met 225 medewerkers zetten zij zich in voor haar huurders.
Een thuis is voor De Woonplaats een goede en betaalbare woning. In een buurt waar je fijn woont en leeft. Zij kijkt daarom verder dan alleen woningen. En daarin wordt ook geïnvesteerd. Hoe? Zij zijn gek op innovatie, maar houden in alles rekening met de impact op de maatschappij. Dat betekent vooruitdenken, slim beslissen en tegelijkertijd lef hebben. Het zit in haar DNA.
De Woonplaats heeft ook in 2021 en 2022 het keurmerk voor Beste Werkgevers (World-class Workplace) ontvangen. Zij scoren als werkgever bovengemiddeld op werkgeverschap, organisatietrots, organisatierichting, waardering, werktrots en het benutten van talent.
De mensen waar zij het voor doen, staan op de eerste plaats. Dat zijn de huurders van nu, maar ook de huurders van de toekomst. Woningen moeten daar steeds bij blijven passen. Daarom wordt er continu vernieuwt en verduurzaamt. Met onderhoud, renovatie, sloop, nieuwbouw en verkoop.

Dit allemaal doet De Woonplaats niet alleen. Vaak werken ze samen met andere organisaties. Dan betekenen en bereiken zij meer. Dat is goed voor de woningen, maar nog belangrijker voor de huurders.

Voor meer informatie over De Woonplaats kijk op: www.dewoonplaats.nl

SOLLICITEREN?

Nibag Professionals is door De Woonplaats gevraagd te ondersteunen bij de werving- en selectieprocedure voor de functie van Teamleider Onderhoud. Reageren op deze functie kan uiterlijk tot 15 september 2022.

Solliciteer direct >

MEER WETEN?

Wil je meer weten of heb je vragen over de vacature? Neem dan contact op met Semanur Boz, Consultant HR/Recruitment.

Semanur Boz
06 10 03 35 90
s.boz@nibag.nl

Solliciteer direct >

PROFESSIONALS

Aangenaam, wij zijn Nibag Professionals. Wij zijn een aparte werkmaatschappij van Nibag Groep en richten ons op de tijdelijke, flexibele of vaste invulling van personeel, zowel bij de klanten van Nibag Groep als bij andere diverse opdrachtgevers in het publieke en sociale domein.



Wij houden ons bezig met bemiddeling. Dit doen wij voor externe partijen/klanten, maar ook nemen wij een stukje interne werving voor de Nibag Groep op ons. Onze externe klanten bieden wij diverse personele oplossingen aan op maat.

Lees meer >