MVO JAAROVERZICHT 2019

VAN INBURGERING NAAR NIBAG

Aangenaam werken voor iedereen. Daar staan wij voor. Daarom bieden wij ook mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt een kans. Zo werkt Haider, gevlucht uit Syrië. "Bij Nibag heb ik de kans gekregen om als AutoCAD tekenaar aan de slag te gaan. Naast een fijne werkplek leer ik hier ook veel over de normen en waarden in Nederland."

ZWEMMEN VOOR HET KWF

Ook inzet voor goede doelen vinden wij bij Nibag belangrijk. Tijdens Zwem voor het KWF was de bedoeling dat onze collega Ilse mee zou doen aan de Nightswim voor het goede doel. Helaas gooide een hevige onweersbui roet in het eten. Gelukkig was er ook goed nieuws, want het streefbedrag van € 2.000 was behaald.

EERSTE ELEKTRISCHE AUTO'S

Duurzaamheid vinden we bij Nibag heel belangrijk, daarbij passen uiteraard elektrische auto's. De eerste drie auto's zijn in het begin van 2019 toegevoegd aan ons wagenpark. Natuurlijk zijn ook deze allemaal in de herkenbare kleuren van Nibag om zo onze identiteit te versterken.

GROEIPAPIER

De relatiegeschenken van dit jaar waren volledig gericht op duurzaamheid. Al onze relaties kregen een kaart gemaakt van groeipapier. Dit papier bevat bloemzaad en is volledig composteerbaard. Wanneer de kaart in de grond gelegd wordt breekt deze vanzelf af en komen er na verloop van tijd bloemen voor terug.