ADMINISTRATIEF MEDEWERKER HOSTING EN BEHEER


Uren: 28-40 uur


Startdatum: in overleg


Locatie: Arnhem

OVER DE OPDRACHTGEVER

Hoe beveilig ik mijn woonhuis? Hoe voorkom ik diefstal in mijn organisatie? Hoe bescherm ik mijzelf en mijn dierbaren tegen criminelen? Hoe houd je elk type crimineel - van gelegenheidsdief tot goed voorbereide overvaller - buiten de deur? Allemaal doornormale vragen die dagelijks beantwoord worden bij onze opdrachtgever, Van den Hoogen Security!

Van den Hoogen Security is opgericht in 1976 door vader en zoon en is gespecialiseerd in bouwkundige beveiliging. Dat klinkt misschien niet zo spannend, maar Van den Hoogen Security is niet zomaar een beveiliger. Zij maken en testen bijvoorbeeld hun eigen panic rooms, openen zonder te beschadigen diverse kluizen en oprichter-eigenaar, Wim van den Hoogen, is zelfs ingeschakeld voor het (legaal) kraken van een kluis van de Nederlandse Bank. Daarom stelt het bedrijf logischerwijs hoge eisen aan hun personeel.

WAT GA JE DOEN?

Binnen het team Hosting & Beheer ben je samen met 3 collega's verantwoordelijk voor het beheer van alle elektronische toegangscontrolesystemen. Het contact met de klant en het programmeren van het toegangscontrolesysteem is iets wat bij de functie hoort. Dit klinkt misschien wat ingewikkeld, maar het valt zeker te leren!

Nieuwe projecten worden door de accountmanager overgedragen en worden door jou beheert. Je begint met alle wensen van de klant op papier te zetten, doet de factuur de deur uit. Vervolgens inventariseer je of alle artikelen die benodigd zijn voor het project op voorraad zijn, zo niet, bestel je deze alvast! Tot slot: het programmeren/ implementeren van het nieuwe toegangscontrole-systeem voor de klant. Geen dag is hetzelfde en dat maakt deze functie zo uitdagend.

Naast elektronische toegangscontrolesystemen worden ook mechanische sluitplannen door jou beheerd. Een goede beveiliging begint bij een goed sluit- of sleutelplan. Met dit plan wordt er bepaald wie welke ruimte mag betreden. Zo kan je ervoor zorgen dat de ene sleutel alle deuren kan bedienen, en de andere sleutels enkel de deuren waar ze toegang tot hebben. Voor het opstellen van de sluit- en sleutelplannen is een goede inventarisatie met de klant nodig. Na de inventarisatie voer je data in een Excel bestand in. Daarnaast geef je de klant instructies m.b.t. het sluitplan, te denken aan onderhoud en gebruik. En ben je, na een gedegen inwerktijd, in staat om sluitplannen te programmeren en oplossingen te bieden bij eventuele storingen.

WAT NEEM JIJ MEE?

• MBO+ werk en denkniveau;
• 32 – 40 uur per week inzetbaar;
• Communicatief vaardig:
• Jij kunt secuur werken en bent goed met cijfers;
• Het werken met Excel en diverse softwarepakketten is je niet vreemd.

Een verklaring omtrent goed gedrag en een screening maken deel uit van de sollicitatieprocedure.

Solliciteer direct >

MEER WETEN?

Wil je meer weten of heb je vragen over de vacature? Neem dan contact op met onze HR recruiter.

Semanur Boz
06 10 03 35 90
s.boz@nibag.nl


Solliciteer direct >

PROFESSIONALS

Aangenaam, wij zijn Nibag Professionals. Wij zijn een aparte werkmaatschappij van Nibag Groep en richten ons op de tijdelijke, flexibele of vaste invulling van personeel, zowel bij de klanten van Nibag Groep als bij andere diverse opdrachtgevers in het publieke en sociale domein.



Wij houden ons bezig met bemiddeling. Dit doen wij voor externe partijen/klanten, maar ook nemen wij een stukje interne werving voor de Nibag Groep op ons. Onze externe klanten bieden wij diverse personele oplossingen aan op maat.

Lees meer >