DATABEHEERDER/ANALIST VASTGOED


Locatie: Oss


Uren: 32-40


Opleiding: hbo

NIBAG, AANGENAAM

Wij zijn ervan overtuigd dat aangenaam werken, wonen en leven mensen gelukkiger maakt. Dit doen we door waarde toe te voegen aan vastgoed. Als gepassioneerde en gedreven regisseurs; met een focus op slim verduurzamen, innovatief bouwen en centrale vastgoed sturing.

Wil jij hier graag onderdeel van uitmaken? Kom dan kennismaken!

NIBAG DUURZAAMHEID

Alles wat wij doen, staat in het teken van verduurzamen! We denken en doen aan Slim verduurzamen van vastgoedportefeuilles of geven hier invulling aan vanuit onze dienstlijnen Energie, Onderhoud, Veiligheid, Geluid en Duurzaamheid. Duurzaamheid is een dienstlijn die nog volop in ontwikkeling is. Dit betekent dat er volop ruimte is om mee te denken over hoe deze dienstlijn verder geïnnoveerd kan worden.

DE WERKDAG VAN EEN DATABEHEERDER/ANALIST VASTGOED

De maatschappij waarin we leven verandert snel. Het sturen op actuele en betrouwbare data wordt steeds belangrijker. Nibag is sterk in het ophalen en borgen van deze data voor klanten met vastgoed. Als databeheerder/analist zorg je ervoor dat de processen rondom het ophalen en borgen van vastgoedinformatie zo efficiënt mogelijk verlopen. Daarnaast analyseer je de opgehaalde data waar nodig en geef je vorm aan mogelijkheden om deze informatie op een heldere en interactieve manier te delen met klanten. Je bent de schakel tussen de harde cijfers en het beleid. Je vindt het leuk om elke dag weer opnieuw te kijken naar mogelijke analyses met de data die we ophalen en verrast ons met nieuwe inzichten. Je bent sterk in het communiceren met betrokken partijen en hebt een gezonde dosis zelfstandig en logisch denkvermogen. Waar nodig maak je de vertaling naar bruikbare dashboards of rapporten. Je helpt ons graag mee om de organisatie verder te professionaliseren door je proactieve en positieve houding. Met je kennis op gebied van ICT kunnen collega's altijd bij je terecht voor gebruikersvragen. Intern beheer je een aantal basale applicaties, zoals MS Office (met Access in het bijzonder,) PowerBI, etc.

De vestiging van Nibag in Oss wordt bij voorkeur jouw standplaats. Kantoor Hengelo, Veenendaal of Heel zou daarnaast jouw standplaats kunnen worden. Je reist zo nu en dan naar andere vestigingen van Nibag. Vanuit huis werken is bespreekbaar.

Wat je doet in een notendop:
• Zelfstandig bestaande processen verbeteren op gebied van data;
• Data bewerken in Access, door bijvoorbeeld een query samen te stellen;
• Creatief visualiseren van data richting klanten, in de vorm van rapportages en dashboards;
• Kennisbaken op het gebied van ICT-gebruik en applicaties;
• Bijwonen van overleggen met collega's en/of klanten die gaan over aan het verbeteren van processen en analyses op gebied van data.
• Je werkt goed samen met collega's en helpt graag bij vragen op gebied van ICT;
• Je brengt de organisatie op het gebied van databeheer en analyse naar een hoger niveau.

WIE ZOEKEN WIJ?

• Je hebt een HBO / WO denk- en werkniveau (minimaal een afgeronde HBO-opleiding);
• Je hebt al enige ervaring als databeheerder/analist;
• Je kunt goed overweg met belangrijke applicaties voor databeheer en analyse, met Access (2016) in het bijzonder;
• Je bent in staat om met een integrale blik onze data te beheren en analyseren;
• Je bent op de hoogte van de laatste ontwikkelingen op gebied van databeheer;
• Enige kennis van vastgoedbeheer en vastgoedsturing;
• Je bent in het bezit van een rijbewijs B.

WIE BEN JIJ?

• Je hebt een analytische inslag;
• Je kunt zelfstandig werken;
• Je helpt graag collega's en klanten binnen je werkveld;
• Je werkt nauwkeurig, planmatig en geordend;
• Je bent kwaliteitsgericht, gedreven en praktisch;
• Je hebt passie voor je vak.

ONZE MENTALITEIT

Wij willen er toe doen. Een merkbaar verschil maken. Met elkaar en voor elkaar. We zijn ondernemend, veelzijdig en persoonlijk. We zijn trots op wat we doen en op de positieve impact die wij hebben op het geluk van mensen.

WAT JE KUNT VERWACHTEN

Aangenaam werken, wonen en leven vinden wij ook belangrijk voor onze collega's. Goede secundaire arbeidsvoorwaarden vinden wij daarom vanzelfsprekend. Daarnaast zijn wij een open, informele organisatie, waarbij humor op de werkvloer erg belangrijk is. Wij zijn geen familiebedrijf, maar zo voelt het wel.

AANGENAAM

Alle nieuwe collega's krijgen bij Nibag een warm welkom, zodat jij je zo goed en snel mogelijk thuis voelt bij ons. Op je eerste werkdag word je door een collega ontvangen, die je tijdens jouw eerste weken wegwijs maakt binnen Nibag.

PERSOONLIJKE ONTWIKKELING

Dankzij ons bedrijfsgroeitraject heb je jouw persoonlijke ontwikkeling bij Nibag in eigen handen. Wil je jezelf nog verder ontwikkelen? Dan bieden wij die mogelijkheden! Denk aan cursussen om je leiderschapskwaliteiten te ontwikkelen of je verder te verdiepen in een van onze andere dienstlijnen.

GOEDE ARBEIDSVOORWAARDEN

Denk hierbij aan een marktconform salaris en een Nibag auto, maar ook een telefoon én computer/laptop van de zaak. Daarnaast is er iedere dag een gezamenlijke lunch en krijg je een pensioensregeling en een winstdelingsregeling.

NAAST JE WERK

Ook naast je werk is er bij Nibag genoeg te doen. Veel initiatieven komen vanuit collega's zelf en de activiteiten zijn daarom ook erg divers, maar altijd vrijwillig. Zo is er jaarlijks een bedrijfsweekend met alle vestigingen.

JA, IK WIL DEZE BAAN

Ons bedrijf is gebouwd voor de toekomst! Bouw jij met ons mee? Mail dan je cv en motivatie naar werken@nibag.nl t.a.v. Christiane de Bok. Je kunt haar ook telefonisch bereiken op: 06 29 58 16 57.

Solliciteer direct >

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

SOLLICITATIEPROCEDURE

1. Stuur jouw sollicitatie!

2. We gaan in gesprek

3. Afname persoonlijkheidsanalyse

4. Afstemmen van de arbeidsvoorwaarden

5. Ondertekenen van het contract - Gefeliciteerd!

6. Welkom bij Nibag!