MEDIOR PROJECTLEIDER BOUWMANAGEMENT


Locatie: Hengelo, Oss, Veenendaal en Heel


Uren: 32-40


Opleiding: hbo bouwkunde

NIBAG, AANGENAAM

Wij zijn ervan overtuigd dat aangenaam werken, wonen en leven mensen gelukkiger maakt. Dit doen we door waarde toe te voegen aan vastgoed. Als gepassioneerde en gedreven regisseurs; met een focus op slim verduurzamen, integraal beheer en centrale vastgoed sturing. Onze inspecteurs meten, onze adviseurs weten, onze projectmensen maken en onze beheerders bewaken.

We leveren relevante kennis en kunde op het gebied van duurzaamheid, energie, geluid, veiligheid en onderhoud. Voor met name utiliteitsgebouwen, woningen en monumenten.

We zijn gevestigd in Hengelo, Oss, Veenendaal en Heel (Limburg). Wegens uitbreiding van ons team bouwmanagement zijn we op zoek naar een medior projectleider! Wat betreft standplaats heeft Hengelo onze voorkeur, maar de andere vestigingen zijn ook mogelijk.

Wil jij hier graag onderdeel van uitmaken? Kom dan kennismaken!

DE WERKDAG VAN EEN MEDIOR PROJECTLEIDER

In de rol van medior projectleider ben je van begin tot eind verantwoordelijk voor het eindresultaat in de begeleiding van het bouwproces van zeer uiteenlopende projecten. Je bent verantwoordelijk voor de coördinatie van de diverse deelprojecten in het bouwproject, waarbij je zelf de initiatie, uitvraag, communicatie, opdrachtverstrekking en uitvoering beheert en begeleidt binnen de deelopdracht.

Daarnaast ben jij sterk in relatiebeheer met alle betrokken partijen, mede door actief deel te nemen aan overleggen en de diverse belangen goed op elkaar af te stemmen. Intern help je door middels je pro-actieve en positieve houding de organisatie verder mee te professionaliseren.

Een van de Nibag locaties wordt jouw standplaats en je reist zo nu en dan naar andere Nibag locaties.

Wat je doet in een notendop:

  • Projectondersteuning en projectleiding van nieuwbouw, renovatie en/of transformaties van gebouwen;
  • Je begeleidt projecten geheel zelfstandig en op professionele wijze;
  • Aansturing van projectteams (o.a. overleg met de opdrachtgever, gemeenten, architect en stakeholders);
  • Bijwonen of voorzitten van bouwvergaderingen;
  • Toezicht houden op de bouw;
  • Opstellen van kostenramingen (grond/opstalexploitaties);
  • Opstellen van aanbestedingen;
  • Bouwkundige opnames;
  • Verzorgen van omgevingsvergunningsaanvragen;
  • Bewaken van kosten, planning en kwaliteit van projecten;
  • Je werkt daarbij samen met onze inspecteurs en adviseurs.

WIE ZOEKEN WIJ?

  • Je hebt een HBO denk- en werkniveau, minimaal een afgeronde HBO-opleiding Bouwkunde of gelijkwaardig;
  • Je hebt minstens 5 jaar relevante ervaring als projectleider binnen het vakgebied.
  • Bij voorkeur bij een bouwmanagement bedrijf of vanuit de werkvoorbereiding in de aannemerij;
  • Je hebt een commerciële instelling. Je bent in staat om klantrelaties te onderhouden en uit te bouwen en met een integrale blik onze dienstverlening onder de aandacht te brengen;
  • Je hebt ruim voldoende technische kennis van bouwkunde, installaties en energie;
  • Je hebt kennis van relevantie wet- en regelgeving.

WIE BEN JIJ?

  • Je hebt een helikopterview, waardoor je hoofdzaken van bijzaken weet te onderscheiden en prioriteiten kunt stellen;
  • Je kunt nieuwbouw – ,(ver)bouwprojecten en transformaties leiden;
  • Je stuurt graag projectteams aan;
  • Je hebt een 'hands on' mentaliteit en bent een 'recht door zee' type;
  • Je hebt een sterke persoonlijkheid en bent gedreven, resultaatgericht, zelfstandig, initiatiefrijk, praktisch en besluitvaardig.

ONZE MENTALITEIT

Wij willen er toe doen. Een merkbaar verschil maken. Met elkaar en voor elkaar. We zijn ondernemend, veelzijdig en persoonlijk. We zijn trots op wat we doen en op de positieve impact die wij hebben op het geluk van mensen.

WAT JE KUNT VERWACHTEN

Aangenaam werken, wonen en leven vinden wij ook belangrijk voor onze collega's. Goede secundaire arbeidsvoorwaarden vinden wij daarom vanzelfsprekend. Daarnaast zijn wij een open, informele organisatie, waarbij humor op de werkvloer erg belangrijk is. Wij zijn geen familiebedrijf, maar zo voelt het wel.

AANGENAAM

Alle nieuwe collega's krijgen bij Nibag een warm welkom, zodat jij je zo goed en snel mogelijk thuis voelt bij ons. Op je eerste werkdag word je door een collega ontvangen, die je tijdens jouw eerste weken wegwijs maakt binnen Nibag.

PERSOONLIJKE ONTWIKKELING

Dankzij ons bedrijfsgroeitraject heb je jouw persoonlijke ontwikkeling bij Nibag in eigen handen. Wil je jezelf nog verder ontwikkelen? Dan bieden wij die mogelijkheden! Denk aan cursussen om je leiderschapskwaliteiten te ontwikkelen of je verder te verdiepen in een van onze andere dienstlijnen.

GOEDE ARBEIDSVOORWAARDEN

Denk hierbij aan een marktconform salaris en een Nibag auto, maar ook een telefoon én computer/laptop van de zaak. Daarnaast is er iedere dag een gezamenlijke lunch en krijg je een pensioensregeling en een winstdelingsregeling.

NAAST JE WERK

Ook naast je werk is er bij Nibag genoeg te doen. Veel initiatieven komen vanuit collega's zelf en de activiteiten zijn daarom ook erg divers, maar altijd vrijwillig. Zo is er jaarlijks een bedrijfsweekend met alle vestigingen.

JA, IK WIL DEZE BAAN

Ons bedrijf is gebouwd voor de toekomst! Bouw jij met ons mee? Mail dan je cv en motivatie naar werken@nibag.nl t.a.v. Christiane de Bok. Je kunt haar ook telefonisch bereiken op: 06 29 58 16 57.

Solliciteer direct >

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

SOLLICITATIEPROCEDURE

1. Stuur jouw sollicitatie!

2. We gaan in gesprek

3. Afname persoonlijkheidsanalyse

4. Afstemmen van de arbeidsvoorwaarden

5. Ondertekenen van het contract - Gefeliciteerd!

6. Welkom bij Nibag!