BIJBAAN MARKETING & COMMUNICATIE


Locatie: Oss


Uren: 4-8 per week


Opleiding: marketing en/of communicatie

Ben jij een student Marketing Communicatie en ben jij je saaie bijbaan bij de lokale supermarkt beu? Dan zoeken wij jou! Bij ons geen koffie halen, vakkenvullen of eindeloos printen (ook zonde van al die bomen), maar volwaardig meedraaien op de marketing & communicatie afdeling. Staat ook nog eens mooi op je cv!

NIBAG MARKETING & COMMUNICATIEAFDELING

Nibag heeft een kleine, gezellige Marketing & Communicatieafdeling, die – hoe kan het ook anders – verantwoordelijk is voor de gehele marketing en communicatie binnen Nibag. Van de inrichting van de kantoren en invulling geven aan MVO tot aan het beheer van de website en het opstellen van (wervings)campagnes en vacatureteksten: echt van alles komt voorbij. De afdeling is nog volop in ontwikkeling. Zo hebben wij vorig jaar een rebrandingtraject ondergaan en nu zijn we bezig om dit verder uit te rollen en te professionaliseren.

Wat je doet in een notendop
Als student zal de focus voornamelijk liggen op de arbeidscommunicatie. Een aantal werkzaamheden kunnen zijn:

  • Het bijhouden en updaten van de wervingskanalen voor het werven van nieuwe collega's;
  • Het ondersteunen van het bedenken en uitvoeren van wervingscampagnes;
  • De beoordeling van sollicitanten: de eerste screening op binnengekomen sollicitaties en het beantwoorden daarvan;
  • Ondersteuning bij het opstellen en uitvoeren van de contentplanning;
  • (Ondersteuning bij) het opstellen en plaatsen van vacatureteksten.

WIE ZOEKEN WIJ?

  • Je studeert mbo of hbo Marketing en/of Communicatie;
  • Je beheerst de Nederlandse taal goed;
  • Je bent creatief en hebt gevoel voor humor;
  • Je bent leergierig en kunt goed plannen;
  • Ervaring (of interesse) met social media marketing of beheersing van programma's zoals Photoshop en Google Analytics zijn mooi meegenomen.
  • Je bent minimaal 4 uur per week beschikbaar.

NIBAG, AANGENAAM

Bij Nibag zijn wij ervan overtuigd dat aangenaam werken, wonen en leven mensen gelukkiger maakt. Dit doen we door waarde toe te voegen aan vastgoed. Concreet betekent dit dat we kennis leveren op het gebied van duurzaamheid, energie, geluid, veiligheid en onderhoud. Via ongeveer 90 verschillende diensten. Maar wees niet bang, deze hoef je echt niet van buiten te kennen.

WAT JE KUNT VERWACHTEN

Aangenaam werken, wonen en leven vinden wij ook belangrijk voor onze collega's. Goede secundaire arbeidsvoorwaarden vinden wij daarom vanzelfsprekend. Daarnaast zijn wij een open, informele organisatie, waarbij humor op de werkvloer erg belangrijk is. Wij zijn geen familiebedrijf, maar zo voelt het wel.

AANGENAAM

Alle nieuwe collega's krijgen bij Nibag een warm welkom, zodat jij je zo goed en snel mogelijk thuis voelt bij ons. Op je eerste werkdag word je door jouw coach ontvangen, die je tijdens je eerste weken wegwijs maakt binnen Nibag en jou tijdens je werk begeleidt.

NAAST JE WERKZAAMHEDEN

Ook naast je werk is er bij Nibag genoeg te doen. Veel initiatieven komen vanuit collega's zelf en de activiteiten zijn daarom ook erg divers, maar altijd vrijwillig. Zo is er jaarlijks een bedrijfsweekend met alle vestigingen. Daarbovenop organiseren we borrels, (educatieve) uitstapjes en andere (sportieve) activiteiten.

NAAST JE WERKZAAMHEDEN

Ook naast je werk is er bij Nibag genoeg te doen. Veel initiatieven komen vanuit collega's zelf en de activiteiten zijn daarom ook erg divers, maar altijd vrijwillig. Zo is er jaarlijks een bedrijfsweekend met alle vestigingen. Daarbovenop organiseren we borrels, (educatieve) uitstapjes en andere (sportieve) activiteiten.

JA, IK BEN JULLIE NIEUWE COLLEGA

Solliciteren? Klik dan op de knop hierboven of mail je cv en motivatie naar werken@nibag.nl t.a.v. Christiane de Bok of bel haar: 06 29 58 16 57.

Solliciteer direct >

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

INHOUDELIJKE VRAGEN?

Voor inhoudelijke vragen over de vacature kun je terecht bij Ilse Hermkens - van Lith.

06 46 63 19 08
i.v.lith@nibag.nl